Kızlar içini rahatlatın lütfen 23 haftalık hamileyim bir kaç gündür kasiklarimda ağrı var baya fazla ve aynı şekilde akıntım var sandım ama su geliyormuş susuyumda azalma varmış biraz çok değil ama hersey normal kapalı görünüyor bebek durumu iyi ama suyumda azalma var benim gibi yaşayan varmi. Sabahtan beri çok paniğim ve hastane yatış verdiler gözlemek için