derya14 Dlnkhrmn ben hamile kalmadan önce başlamıştım bitmeden hamile kaldım ara verdik şimdi sakıncalı olduğunu söylediler
Bebegimibeklerken__ Dlnkhrmn hamilelikte yapılmaz yapılsa bile hormonlardan dolayı faydasını göremezsin
Ozderr Dlnkhrmn yaptırmanın bebege bir zararı yokmuş da hormonlar sebebiyle lazer yapılan yerde eskisinden daha çok tüy çıktığı için önerilmiyor. Yoksa evde makinem var ama bu sebepten bende geri duranlardanım
ebis Bebekveben peki kurtuldunuzmu tüylerden . Bende yaptirdim koltuk altım bitmisti bıraktığımda sonra tekrar geldiler
Bebekveben ebis ben çok tüylü değildim ve güzellik merkezi değilde hastaneye bağlı bi kurumda yaptırdım %90 ı bitti
Suk Bende ilk koltuk altıma denedim baktım olmadı p yüzden yaptırmadım. Tabi hamilelikten önceydi. Ama sonradan öğrendim ki Allah korusun bir kanser hastalığı filan olsa lazer yaptıranlarda tedaviye yanıt alınmıyormuş. Tek yan etkisi buymuş. Onun dışında bir yan etkisi yok. Tabi hamilelikte önerilmiyor zaten