DilaraMustafaSelim Kızlar 38 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri geçmeyen bel ağrım var bacaklarıma da vuruyor ve kasıklarımada adet sancısı gibi sancı giriyor bunlar doğum belirtisi mi acaba ?
DilaraMustafaSelim Ertugrulum bel ağrım hiç geçmiyor kasık sancımda arada geliyor ama önceden anlamazdım iyice belşrginleşiyor sancı sonra geçiyor
Busraninki Doğum sancısı olabilir canım ama panik yapma. Çünkü doğum sancısı düzenli aralıklarla geliyor. Sancılarını takip et. Kaç dkda bir geliyor bi bak bakalım
DilaraMustafaSelim Busraninki ilk önce uzun aralıklardaydı ama şuan on dk bir geliyor ama kısa sürüyor geri geçiyor