Sevde96 Kızlar merak ettiğim bir şey var, şeker yüklemesinde bir sorun çıkmayıp daha sonraki haftalarda gebelik şekeri oluşabiliyor mu? Yoksa sonuç temiz çıkarsa artık korkmaya gerek yok mu? 27+2 de yaptıracağım testi.