hilalllhrm Kızlar joie marka kabin boy bebek arabasini aranızda kullanan veya alan varmı nasıl bir araba memnun musunuz onu düşünüyorum karar veremedim bir türlü
nb- hilalllhrm ay ben de gördüm bunu. Bi de prego covi prego aria flan var ama tabi daha almadım yorum gelirse ben de dinlerim 😅
tugcesakzci hilalllhrm ben de bu arabaya bakıyordum fakat geçen civilde pierre cardin karma plus gördüm aşırı hafif sürüşü çok rahattı kafam Bi karışmadı değil o yüzden