Sareeee _gonca ortadogu hastanesi ferat erol var mukemmel bir dr ilk dogumumu ve kontrollerimde ona gittim şu anda algomed Özgür beye gidiyorum simdilik iy begendim bu druda
Bebilerim _gonca medicalpark seyhan hastanesi Tahir Hakan Erdem tek geçerim bu doktoru . 3. Gebeligim ve başka doktora asla gitmedim .
Bebilerim _gonca ben sigortalı olduğum için 650 tl ödüyorum ama akdeniz karta %20 indirim oluyor .siz hangi doktora gittiniz?
Bebilerim pandasever evet destekliyor benim bebegim tersti 37. Haftaya kadar bekledik bebek doğum kanalına girmedi ve sancım oldugu için mecburi sezeryana aldılar yoksa normal doğum yapacaktım .