Zeynepikranur Misslav1inia doğumun olabılır her an benımde acılma oldu sabahına doğum olmuştu suyun da gelmıs bak büyük ihtımal doğum cnm saglıkla kucagına al
cahillesohbetikestim Misslav1inia suyun geliyorsa yatış verirler canım hastasına göre kilosu gayet iyi merak etme sen
Baharoloji Misslav1inia suyunuz geliyorsa ölçülmesi lazım bir de sancı çıkacakmı ona göre yatırabilirler
Misslav1inia cahillesohbetikestim suyum geliyor sabah 5den beri serum takviyesi alıyom 2 cmde açılmam var yaşım 17 çok korkuyorum ilk bebeğim 🥺😊
cahillesohbetikestim Misslav1inia sen kendin daha çocukmuşsun be güzelim. Allah yardımcınız olsun inşallah