24 agustos tarıhınde sezeryan ile dogum yaptım🙏🏻Ama sütüm malum hemen gelmedi.Oglum aclıga hıc dayanamadıgı ıcın devam sütü kullanıyoruz.Bu arada ben de arastırmalar ve tavsıye sonucu Bestlak Damlaya basladım.Aranızda kullanan oldumu hiç?Sütümü de pompa ile sagıp bıberonla verıyorum anca geliyor.Aynı sorunu yaşayan varsa tavsıye beklıyorum😊