Ebraz Kızlar cuma günü doğuma giriyorum sondadan korkuyordum doktorum ben takmıyorum dedi diğer doktorların %90 ı takıyor dedi ay kesilmeyi değil sondayı stres yapıyordum resmen kendime 38+2 yim bebişim 3.180 gr olmuş kilosu nasıl sizce ?
Ebru-29 Ebraz çok güzel maşallah. Bir kısmı ödemdir 3 kilo gibi doğar o da gayet iyi zaten sağlıkla gelsin ,♥️
Kiwitoveannesi Ebraz maşallah canım inşallah sağlıkla al kucaginada sonda çıkarılırken çok acıyan birsey değil korkulacak bisey yok onda çok basit 3 4 saniyelik bisey
Ebraz aminehumamoms doktorum dedi kısa sürüyor zaten ben taktırmıyorum acılı oluyor birazda dedi ki benimde korkumdu şansa denk geldi normalde takılıyor hep
Youngplanner aminehumamoms yoo hiç hissetmedim ben neden bukadar dert edilmiş anlamadım ve benim uyuşukluğum 2 saatte geçmesine rağmen 4 litre idrar yapmışım sonda takmayıp napıcaklar merak ettim
Ebraz Ozoooo valla ben taktırmıyorum dedi her doktor farklı demekki çoğu takıyormuş zaten nadir taktırmayana denk geldim allahtan
ilkmommylikheyecani Ebraz canım sezeryanda uyuşturuyorlar takılsa bile öyle aman aman hissetmezsin ki genel anesteziyse bayılttıktan sonra takıyorlar zaten sen uyanmadanda çıkarıyorlar
Youngplanner aminehumamoms ben sezaryen oldum spinal iğne yapıldıktan sonra sonda takıldı ve uyuşukluk hafif geçince çıkardılar hiç acımadı neden korkuyosunuz hissetmedim bile hatta
aminehumamoms Youngplanner uyuşukluk olunca acı olmaz tabiki ama uyuşukluk olmazsa acı oldugunu söylüyolar oyuzden korkuto herkez