Oğlum ikibuçuk yaşında tuvalet gidiyoruz ancak büyük tuvaletini görünce korktu. Şimdi büyüğünü yapmak istemiyor tutuyor ve bu yüzden midesi zorlanıyor bulanıyor..vakti gelince tuttuğu için ufak çaplı kabızlık yaşıyor popom acıyor diyor.. fikri olan var mı ?gece ıslatmasıda yok şükür.. ama büyük pıtını kabullenmesi ne kadar sürer bilmiyorum 🤷♀️..