Barabar Kizlar 9 haftaligim şu an bazen çamaşırımda ıslaklık oluyor ama terden mi yoksa lavobodan sonra kalan islakliktan mi emin olamadım kontrol edeceğim. Bu haftalarda sızıntı olabilir mi Dr A başvurmalı miyim sizce
Mavisim3457 Barabar Ter veya dediğin gibi kalan su olabilir. Başka belirtiniz yoksa ağrı sızı kanama lekelenme
gamzecgr Barabar su olması imkansız şuan 1 yemek kaşığı kadar sıvı bile yok daha çok erken hamilelik kaynaklı akıntı artışı sizin dediğiniz seffaf,beyaz kokusuz olduğu sürece normal