Ben isimlerin insana bir karakter yüklediğine ve kişiliğine katkı sağladığına inanan biriyim. Anneler çocuklarının ismini ve belirgin kişisel özelliklerini yazsın bakalım diğerlerine de fikir olur 🥳
Ben başlıyorum, oğlumun adı Alp, Ocak 2021 doğumlu 2.5 yaşında.
Düzenli, titiz, dağıttığını kendi toplayan, eli kirlense bile hemen yıkayan veya silen, guleryuzlu, vurmayı kırmayı bilmeyen, birazcık kızsam boynuma sarılıp öpen dünyalar tatlısı birşey oldu. Hep Alp isminde olanların kibar ve centilmen olduğunu gözlemledim (çift isimlileri bilmiyorum, biz tek isim koyduk)
Bunlar güzel özellikleriydi, ama yanısıra inatçı, istediğini elde etmek için bazen insanı canından bezdiren, gezme meraklısı, eve ocağa sığmayan, nazlı mı nazlı bir yapısı da var 😀