4 Eylül pazartesi hastaneden giriş yaptık saat 07:00 08:30 ameliyathaneye indirdiler.. 38+2 ikinci sezeryanım olmasına karşın insan ayrı bi korkuyor ve tedirgin oluyor. Spinal anestezi olacaktı ama sağolasın sırtımı delik deşik etmesine rağmen bir türlü bulamadı 6 7 kez denemiştir kesin… yapamayınca artık genel yapın diye bende sinirlenmeye başladım ameliyathane cidden çok soğuk ve insan ister istemez çok titriyor sondayı taktılar sonrasında ve 3 saniye içinde başım dönmeye başlatmıştı uyandığımda ameliyathaneden çıkıyordum ağır bir ağrı kesici verdiler çok şükür oğlum doğdu ve yanımda Rabbim isteyen herkese nasip etsin zor bir sezeryan geçirdim ama değer ☺️