Muz yediğimde çok kötü oluyorum 2-3 yıldır yemiyordum bu yüzden. Ama bebeğe kilo aldırıyor diye yiyeyim dedim aradan da uzun zaman geçtiği için belki düzelmiştir dedim bir de canım istiyordu🤷🏻♀️ yedim ama neler çektim bir Allah bir ben biliyor sabah kadar kustum titreme baş ağrısı ateş de cabası🥹 kusarken tabii çok kasıldım. Bebek o zamandan beridir hareket etmiyor 20 haftalık hamileyim bu arada. Sizce doktora gitmeli miyim?