Karainci Hvnr_kmrr26 güzel bir isim niye kararsiz kaldiniz. Sizi çok iyi anlıyorum bende ali sina ismini severdim ama.xuan gozume hic cazip gelmiyor 😁
Beceriklianne Hvnr_kmrr26 benimde oglum olcak asil . Mert. Tuna . Kıvanç. Kutay isimleri buldum bizde daha karar veremedik
baybarsmom Karainci sina ismi cok guzel ben cok eskideen beri baybars diyordum esımde alp istedi o yüzden sina koyamadık. Yoksa sina koyacaktım ikimizde istediğimiz isimden vazgeçemedik
Ruukiiyee00 Güzel bence bende çok kararsızım 29 haftalık erkek bebek annesiyim hala karar veremedim bizde sizce Mert , Ali , Ensar , Anıl , Emre bunlar nasıllar içlerinden hangisi en iyi
Ruukiiyee00 Beceriklianne insanlar isimlerinin anlamlarını taşırlar gerçekten isim çok önemli anlamına da dikkat ederek karar vermenizi tavsiye ederim 😊