leylmrc2atls Doktor 2li tarama testinde erkeğe benziyor dedi erkek diyip de daha sonra kızı olan var mı? 12+4
HilalimM63 Banada aynen 2lı taramada erkek dedı.. 3 hafta sonra gıttık kız gıbı dedı yıne netlesmedı.. bakalm 2 hafta sonraya kaldık 🥰🤭🤭🤣
leylmrc2atls Filizsz görmemiştir canım bizim doktorumuz da oğlan gelirse şaşırmayacağım önümüzdeki ay öğreneceğiz dedi