Merhaba. Gebelik takibimi İzmir’de Neslihan Gürbüz yapıyor. (Batı Anadolu Central Hospital)Kendisi çok bilgili fakat karşıma hiç normal doğum geçmişi çıkmıyor. Sezaryen ya da normal doğum sürecini Neslihan hocayla yaşayıp,tecrübesini aktarabilecek olan varsa çok memnun olacağım .Teşekkür ederim