1prensesannesi__ Benimde bat 9 eylül cok merak ediyorum test yapmakta istemiyorum testlerden cok sogudum yarin benim yumurtlamanin 11. Günü gidip kan versem kesin cikarmı acaba
Tugba_turk46 1prensesannesi__ bat 9 değil ama 12 🥲 sabırszlıkla bekliyorum 11ne kan vermeye gidicem hemde kadın doğumda kontrolüm var umarım o zman güzel haberlr alırımm🤲
Busra4226 1prensesannesi__ canım benımde bat 9 u ben genelde yumurtlamamı yumurta akı akıntıdan anlardım ve sonra kramplarla çatlardı onuda bılırdım bu ay hıc alımtım olmadı bırkac sefer kramp oldu sorum su kısaca akıntı olmadanda yumurtlama olurmu bılgınız varmı gogus hassasıyetımden baska bırsey hıssetmıyorum
EZeynepKkAkaln Benimde bat 10 bekliyorum son 5 çok merak ediyorum Allah’ım isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
1prensesannesi__ EZeynepKkAkaln benimde kaldi son 4 bende cok merak ediyorum sanirim yarin kan vericem testlere guvenim kalmadj 😂
1prensesannesi__ Blossom ama hcg ilk 11. Gün artiyomus cogu kisi 11. Gün öğrenmiş kucuk degerlerle bende yarin vermeyo dusunuyorum
1prensesannesi__ Tugba_turk46 bende bilemiyorum yarin kan vermek istiyorum evde 1 tame testim var uzerinde erken test yaziyo ama icindeki kagitta 25 uml gosterir diyo o yuzden onu yapamiyorum baska testim de yok testlerdende sogudum negatif görmekten depresyona gircem galiba
EZeynepKkAkaln Tugba_turk46 sağ kasığımda ağrı var belimde ara ara ağrı var normalde hiç olmazdı böyle regl döneminde belim ağırdır karın ağrım olurdu 🤷🏻♀️😁 inşallah vardir
cansureis 1prensesannesi__ Millete söylemek kolay benim yarın olmam lazım saatler geçmiyor oda erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama işte 😂
EZeynepKkAkaln 1prensesannesi__ bende normalde 2 gün önce olurum 11 inde olmazsam kan vercem geçmiyor günler ayyy inşallah güzel başlıklarla döneriz buraya 🤲🏻🤲🏻
Blossom 1prensesannesi__ 12-14 diye biliyorum ben. 2 gebeliğimde de öyle öğrenmiştim. Hatta birinde birkaç gün test yaptım hala silik çizgi çıkıyordu. Kanda baktırdığımda değerim çok düşük çıkmıştı yeniydi gebelik.
1prensesannesi__ EZeynepKkAkaln haydi insAllah süpriiiiz diye post acmak istiyorum insAllah nasip olur kendimi öyle darmadagin hissediyorum ki bugün elimi kolumu kaldircak halim yok ev almis basini gidiyo ben bos bis etrafa bakiyorum
Tugba_turk46 1prensesannesi__ en iyisi kafana takma başka şeylerle ilgilnmeye çalış gününü bekle öyle test yap kan ver en sağlıklı ve en kesin sonuç öyle olur inşallah olumlu sonuçlar alırız 🥰
EZeynepKkAkaln 1prensesannesi__ hadi bol aminn sağlıklı eli ayağı düzgün evlatlar nasip etsin Rabbim benim bir oğlum var beş yaşında çok istiyor kardeşi olsun sürekli hastaneden ne zaman bebek alacağız diye soruyor 😊
1prensesannesi__ EZeynepKkAkaln amin amin benimde 7 yasinda kizim var o da cok istiyo kardesi olmasini sürekli söylüyo evde negatif cikinca en cok onun icin üzülüyorum 😔
1prensesannesi__ Busra4226 benimde pek bilgim yok dogrusu once hafif kasık kramplarım oldu ertesi gün asiri yogun yumurta akı gibi seffaf akintiyla uyandim ertesi gune kadarda vardı akinti aksami bide sonraki aksam degerlendirdim
Belfam 1prensesannesi__ bekliyorum benim de 9 eylül adet olmazsam o gün test yaparım hafif göğüslerim hassas sanki
1prensesannesi__ Belfam bende şu an belirti sifir adet zamanimda tek belirtim karin agrim olur ilk hamileligimdede belirisiz ogrenmistim ondan belirti aramiyorum ben