40 derecede mix/ karışık programında yıkadım 1 yada 1.30 saat sürüyordu ve deterjanı da yarımdan fazla olarak koydum. Leke filan yoktu sonuçta. Sonra kurutmada narin programda kuruttum çekmesin diye ve en son da ütülendi kıyafetler de müslin,battaniyeler filan da