Tgbclk Bizim de değerler kötüydü ama döllenme gerçekleşti. Ben de embriyo oluşmayacak diye çok korkmuştum. Hatta doktorum niye üzgün duruyorsun dediğinde korktuğumu söylemiştim. O da “Hiç sperm çıkmayan hastadan bile ameliyatla sperm alıp döllenme gerçekleşti. Sakın bunu kafana takma demişti.”
Çok şükür 2 tane transferim yapıldı. Test günümü bekliyorum. Bu kadar emeğin, stresin, üzüntünün karşılığını alırız inşallah 🤲