Barabar Kizlar 9 haftaligim şu an. Son bir kaç gündür grip değilim ama geniz akıntısı balgam şikayetim var. Bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var mıdır?
Semanursallan 37.haftamdayim ve hala cekiyorum gecenin bı koru oldu ama uyuyamıyorum bu illet yüzünden artık hiç gececgini sanmıyorum ya hala mide bulantısı çekiyorum lama gibi sürekli tukuruyorum elimde peçete ile dolaşıyorum ya