Güzel Anneler ve anne adayları biz 21+4 deyiz son 1 haftadır hareketlerini daha da net hissetmeye başlamıştım karnımda fakat 2 gündür tekmelerini kasığımda hissediyorum hemde çok aşağıda ve ağrı da yapıyor hafif sancı gibi sizce bu durum normal mi bebeğin aşağıda olması hastaneye gitmeli miyim sizce kafama çok takıldı bu durum ??