Seda_ozdemir Kizlarrr 14+1 im onceki bebisimde doktor 11 de erkek demisti bunda erken vs diyorlar amaa merak ediyorum ultrason resminden tahmin edebilecek olan varmi tabi ki saglikli olsun ne olurda olsun farketmez ama merak ediyorummm😅!
Seda_ozdemir Hdkdkkd tesekkur ederim bir oğluşum var ins saglikli sihhatli bir kizçem olurr gonlumden geçen