Selam kızlar..34+2 olduk bugün ama zaman hiç geçmiyor sanki..Sırt ağrılarım,kasık ağrılarım var. Buna bağlı olarak son iki haftadır bacaklarım şişti ödemden dolayı ama tuz hayatımda yoktur,pilava bile çok çok az tuz katmana rağmen niye böyle oluyor anlamıyorum. Doktorum magnezyum da vermişti onu kullanıyorum,vitaminlerimi aksatmıyorum ,sağlıklı da besleniyorum ama nasıl gececek doğuma 40 gün var görünüyor uygulamada. Ben daha önce gelir bebişim diye düşünüyorum ki inşallah öyle olur yoksa yandık 😂🤭 Benim haftamda olanlar sizlerde durumlar nedir?