Kizlar göbek kordonu 5 günlükken düştü şu an 25 günlük ama hâlâ göbek deliginden yeşil akintilar geliyo kuruyup dökülüyor sonra yine aynı. Enfeksiyon vs değil ona eminim kızarıklık falan yok çünkü ama göbek deliğinin bu kadar uzun iyilesmemeside normal mi ya