Kızlar fikrinize ihtiyacım var 10 lü hastane çıkışı mı mantıklı 5 li mi bitane 5 li takım aldım bide 10 lü söyledim ama 10 lü takıma bakıyorum içinde pekte işe yarıyan bişey yok sanki acaba iptal mi etsem bilemedim bataniyesi var diye aslında takım olsun diye heveslendim ama ilk oglumada 10 lü almıstım ama onda tulum falanda vardı bunda yok.