Kızlar dün kasığıma şiddetli ağrı girdi nefes alamadım uzanmaya geçtim ama banamısın demedi acile gittim kadın doğuma bakıldı kanıma bakıldı idrarıma bakıldı bebeğe bakıldı bişey cıkmadı takip et dedi suan hamilesin iler tektik yapamıyorum dedi ondan sonra eve geldim ama afım atınca batma sancı 16 haftalığım korkuyorum erken doğuma veya düşüğe sebep olur yardım edin nasıl geçer ne yapmam lazım cok fena