Kızlar hastanedeyim bebeğimin kalbinde bu güne kadar bir sıkıntı yoktu Dr bugün aort damarının biri çok geniş digerinde göre iki üç kat dedi 😭 2 gün sonraya randevum var tekrar bakacaklar . Başına böyle bişey gelen varmı 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 nolur birşeyler söyleyin