kelebek12345 aşılamanın olduğu gün rapor al okula gitme, benimde 2. Aşılamada tuttu şu an 25 haftalığız 🧿❤️ Allahım sana da nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲 aşılama yapıldıktan sonra hemen kalkma bi de hemen tuvalete gitme ben 2. De öyle yaptım sonra eve geldim yattım. Sonra 3 gün üst üste ilişki önerdi dr. Tuttu çok şükür. Rahat ol, psikolojin de önemli. Hayırlısıyla senin de olur 🤲 ben devlette yaptırdım onun rahatlığı vardı, olmazsa gelecek ay yine yaptırırım dedim ilkinde bende stres yapmıştım tutmadı. Rahat ol, aşılamada şansın çok yüksek.