Esmeh bestlac damlayı ben emzirmeyi sonlandirana kadar kullandım. Herhangi bir şeye karıştırmayın çay kasigina döküp içtim normalde doğumdan üç gün önce başlamak gerekiyormuş ama doktorum erken gelirse sıkıntı olur dedi doğum yaptığım gün başladım ben çok faydasını gördüm. Altıncı ayda onuncu ayda iki kez sütum kesildi anında geri geldi sayesinde sonradan öğrendim emzirme süresinde destek olarak ne kullanırsan devam etmen gerekiyormus süt gelince bırakmamak gerekiyor yani