Kızlar selam, 29+1 haftadayız, diş etlerim aşırı derecede şişme kanama oluyor sanırım enfeksiyonda var doktoruma gittim bu sabah dişçiye yönlendirdi, diş doktoruda SEF 1000 mg antibiyotik yazdı, reçeteyi doktoruma gösterdim kullanabilirsin dedi ama aşırı tereddütlüyüm antibiyotik olunca🤨 aranızda kullanan var mı ??