neanladinyurdagull İlk doğumumda cahillikten birşey almamıştım acilden hasta bezi kullandım sızdırma yapmadı ama çokda büyük oldu.Siz neler aldınız kullandınız varmı kızlar tavsiye öneri
fundakirr neanladinyurdagull ben ilk doğumumda bebek bezi kullanmıstım galiba yine bebek bezi kullanacagım
Egeminannesi neanladinyurdagull depend almıştım L beden hiç iç çamaşırını kullanmadım koymuştum ama gerek olmadı
neanladinyurdagull fundakirr onu nasıl kullandınız ki camasirinizin üstüne mi koydunuz yada lastikli giyilebilir miydi
neanladinyurdagull _fatmanrymmz bende çok duyuyorum onu ama ilk doğumda kanamam çoktu depend nasıl birşey bilmediğim için acaba sızdırırmı diye düşünüyorum
_fatmanrymmz neanladinyurdagull Depend al kilot gibi giy ben çevremden çok duydum aldım onu önerdiler sende al ondan :)
Lavina neanladinyurdagull ben hasta bezi almıştım ama rahat edemedim bebek bezi alın bir paket büyük beden yandaki lastiklerini kopartın çamaşırınıza yerleştirin çok rahat oluyor hem taşmıyor hem yumuşak olduğu için ağrı yapmıyor ben öyle yaptım gayet iyi oldu
yanealakanealakaa neanladinyurdagull depend almıştım ama dikişlerime değdiği için biraz zorlamıştı beni
Hayat123456 neanladinyurdagull ilk doğumda da 7 gün önce 2.ye doğum yaptım onda da depend aldım canım ve onu kullaniyorum üstüne çamaşır falan girmiyorum ben bı dışarı çıkarken giyiyorum o kadar çamaşır gibi zaten içine de normal ped yada e bebekte lohusa pedi var ondan koyuyorum 2 sefer kullanıyorum
neanladinyurdagull Hayat123456 teşekkürler hayırlı olsun bu arada Rabbim sağlıklı ömür versin inşallah