Beren02 Merhabalar.. adetim 6 gün gecikti 4-5 gün önce de kaset testle hamile olduğumu öğrendim dün kan testi verdim beta 391 çıktı.. biraz düşük gibi geldi.. dış gebelik vs olabilir mi? Ya da betam yavaş mı yükseliyor acaba bu normal mi
myangelson Beren02 geç döllenme olmuş olabilir. Yarın tekrar aynı yerde kan ver düzenli artış bakılması gerekiyor canım
Blackkcat Beren02 canım bunu ancak 1gün arayla kan verirsen anlarsın değer normal mi değil mi anlayamayız,2güz geç döllenme olmuşsada böyle olur normaldir o zman değer
ipeklinaismom ipeklinaismom gittiğimde rahim duvarı kalınlığı iyi dış gebelik riski yok dedi bana doktorun söyler ama bence normal
ipeklinaismom Beren02 git canım dediğim gibi normal bence bende geç döllenme sandım kendiminkink ama doktor yok dedi 6+6 yiz şuan
Blossom Beren02 Beta değeri ile dış gebelik belirlenmez. Geç döllenme olabilir o yüzden değer düşüktür muhtemelen. Stres olmayın. 2 günde bir kan verip 2 katı yükseliyor mu diye takip etmeniz gerek.
Mmrvkpll Beren02 bencede normal benim adetim iki gün gecikmedeyken betam 3,69 du geç döllenme olduğu için düşük çıkmıştı
AleynaResul Beren02 kişiden kişiye değişiyodur benim 1 gün vardı beta 1340 çıkmıştı bazıları ikiz dedi ne alakaysa ama tek başına bi oğluşum var içimde 😃
Sareeee Beren02 benim adetimi 8 gun gecmisti 379 ti beta dr gec döllenme demisti korkma canm artisi onemli betanin