18+2 hamileyim 1 haftadır geçmeyen vajinal kaşıntı vardı ara ara travazol kullandım doktor fitil verdi bebege Bi zarari olmuş mudur ya da olur mu bu fitilini kesintinin bilgisi olan var mı anneler
Bir de bu fitili bitene kadar mı kullanmalıyım yoksa kaşıntı geçince bırakmalı miyim ? Yardımcı olursanız çok sevinirim