Zehross03 Ben de bu yüzden vazgeçtim. Aylarca araştırdım. Ne kadar yükselmiyor deseler de zamanla yükselenler okuyorum. Evet görememek, sürekli gözlük ya da lens takmak çok zorlayıcı ama gözlerimden tamamen olmaktan iyidir diye düşünüyorum.
Siz yine ucuz atlatmışsınız. Ben bir kişi ile görüştüm. Görüşü tamamen bozulmuş. Yazı okurken kelimeleri dağınık görüyormuş. Aynı satırdaki kelimelerin kimisi aşağıda kimisi yukarıda olacak şekilde görüyormuş. O kadar bozulmuş görüşü. Amerika’ya gitmiş sırf bunun için. Çözüm olarak çok pahalı lensler kullanıyor o da. Bu vakayı duymasam muhtemelen olacaktım.