Merhabalar, 29+3 de sancı ve kasılma ile doktora gittim acilden giriş yaptık. Bebeğim hep 2 hafta kadar ileriden gidiyordu şimdi tüm değerleri kendi haftası ile arasını baya açmış ve ultrason değeri 32+3 görünüyordu, şuan ki kilosu 2010 gr. Sizce doğum erken mi olur hastane çantası hazırlamaya başlamalımıyım? Bu arada bebeğimin cinsiyeti erkek. Ekstra yaptığım hiçbirşey veya şekerimde yok. Şeker yüklemesi sonuçlarım gayet iyiydi. Şuan biraz endişeliyim. Tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz?