Çok sıcakken koymak gerekiyor kavanoza. O an bi geri ileri yapınca kapak tutmuyor zaten o an onu çöpe atmak lazım ama sorun olmadan tutuyorsa kullanılıyor. Çok sıcak koyulmazsa tutmuyor benim hep bir de ertesi gün atmış oluyor zaten en geç atarsa buzluğa koyulabilir ama konserveyi yaptım saklayayım dersen görmezsin bozulur