Zehross03 Gamzetopraak düşüklerimde hemen söylemiştik salak gibi çok pişmanım bilmeselerdi keşke şimdikini 8 bucuk haftalığa yakın söyledik oda mecbur bulantıdan hastanede sürünmesem daha söylemezdim
EZeynepKkAkaln Hemen söylemem inşallah hamile kalırsam çünkü ne annem ne kaynanam dogurmami istemiyor 🤣 e çocuk kardeş istiyor. Ayrıca bakmıyorlar da kendim buyuttum çok şükür darısı ikinciye 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Yaprakdokumuseverr Gamzetopraak Benim tüp bebekti. Transfer olunca falan kimseye söylemedik. Sonra ailemin yanına gittim dinlenmek için orda öğrendim ve söyledim. 3 sene beklemiştik. Sevinçten yemeğe çıkardım onları. 🌝
Gamzetopraak Hahahaha valla ben söylememe taraftarıyım ama eşim heyecandan kendini tutamıcak gibi ilk olduğu için 😀😀😀
Bahar2828 Gamzetopraak ben anneme kayınvalideme hemen söylemiştim onlardan gizlemedim ama şu an sadece onlar biliyor başkada kimseye söylemedim şu an