Kızlar bende 34+6yım dün doktora gittim bebek aşağıda kafası ve nst de biraz sancı çıktı dedi infekx adolat ve 2 tanede fitil verdi doktor öğle bir konuştu ki gören de o an doğumum başladı morelimi yüksek tutmam gerekirken onun yüzünden maf oldum dünden beri çok kötüyüm düşünüp duruyorum nolur diye bu durumda olan var mı başka 🥹☹️☹️