Biraz uzun ama mutlaka okuyun derim ❤️Kızlar 31 08.23 saat 12:19 da kızımı ilk kez öptümm. Tansiyon sebebiyle sezaryen olacağım kesinleşmişti şekerden dolayıda 39. Hafta beklenmeyecekti o yüzden doktorum 37+5te bebeğimi sezaryenle doğurtma kararı verdi. Endişelerim çok fazlaydı çünkü etrafımdan bir çok olumsuz şey duyuyordum sezaryen çok zor spinal anesteziden sonra bel ağrısı geçmiyor 1 ay ayağa kalkamazsın gibi vs vs. Hastaneye korkarak gittim ve ömür boyu doğurmasammı diye düşünmedim değil. Devlette muamele nasıl oluyor bilmiyorum ben özelde doğum yaptım bununda artısını çok fazla gördüm çünkü sabah ameliyattan 3,4 saat önce annem,ablam, kardeşim, eşim, kayınvalidem cümbür cemaat hastaneye gittik bizi odaya yerleştirdiler ve sürekli bir hemşire geliyor diğeri gidiyor hepsi güler yüzlü çok hassas davranıyorlardı bu beni çok rahatlattı. Ameliyata girme vakti geldiğinde cümbür cemaat ameliyathaneye indik 😄 doktorum içeri girerken aileme ben giriyorum 15 dkya bebiş yarım saatede sedef yanınızda demiş. Doktorum Sakarya medarda seval taşdemir özten Allahım dünyanın en tatlı en ilgili doktoru sakaryadakilere tavsiyemdir. NEYSE 😄 Benim spinal vs yapıldı doktoru bekliyoruz ameliyathanede şansıma yeni kadın doğum doktoruyla beraber geldi doktorum içeri sedeff diye seslendi, yanıma geldi yanağımı okşadı geldim korkma dedi. 2 dk içinde ameliyata başlanmış ben hocam başladınız mı dedim hayır dokunuyoruz şuan sadece dedi, ben baya uyuşmuştum kızlar ama bebeğim çok kuvvetliymiş çıkarken biraz kaburgalarımda ve midemde hissetmedim değil garip bir histi ama 0 acı vardı olsun harika bir tecrübeydi. Bu histen sonra doktorum göbek adını ne koyuyorduk dedi bende seval dedim 😄 sonra öpücekmisin bebeğini dedi evet dedim allahım yanağıma koydular o sıcaklık o mis koku hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Mükemmel bir duyguydu kızlar anlatamam ameliyat sonuna kadar ağlamaya devam ettim sürekli gözyaşımı sildi hemşireler sağolsunlar 😄 ameliyattan çıkınca titriyordum ama üşüdüğümden değil rahim toparlayıcı ilaç vermişler onun yan etkisiymiş. Odaya aldılar beni ayaklarım jelibon gibiydi bana ait drğil gibiydi dmdkdm. Kanama kontrolü için hemşire geliyor uyuşukken gram hissetmiyorsunuz ama uyuşukluk geçtikçe biraz acıyor yalan değil fakat dayanılmicak bir acı değil zaten çok kısa sürüyor. Benim doktorum ilk yürümede korse taktırttı ve kızlar kesinlikle korse takarak yürüyün ağrınızı kesiyor dik yürümenizi sağlıyor. İlk yürümede ağrı değil fakat yaramda yanma oldu evet can sıkıcı bir acıydı ama dayandım ve pes etmeden yürüdüm ilk o zaman canım çok yandı sonraki her yürümemde acım azaldı hastanede 1 gün yattım ama dediğim gibi sürekli yürüdüm kızlar fazla yatmadım çünkü sezaryende yürüdükçe yara iyileşiyormuş. Ben doğumdan ertesi gün evime geldim bi duş aldım mis gibiydim illaki ağrılarım oldu ama pes etmeden yürüdüm bu arada ağrılar dayanılmicak ağrılar değil benim yattıkça canım daha çok acıdığı için ben hep ayaktaydım yalan yok. Ve asıl bombaya geliyorum doğumdan sonra 3. Gün kızımı 1 saat uzaklıktaki yola fotoğraf çektirmeye götürdüm 😄 4. Gün hastaneye kontrole gittik kahve içtik sushi yemeğe gittik kızıma alışveriş yaptık baya geziyoruz yani bugün 5. Gün ve ben kızımın her şeyinide kendi işlerimide görüyorum iyileştim sayılır çok çok hafif ağrılarım var ve dikişlerim duruyor ama ben normal hayatıma döndüm resmen. Bu arada korsemi sadece lavaboya giderken çıkarıyorum hayatımın bir parçası oldu ve göbeğimi aşırı toparladı ağrımıda kesiyor.