nniduaa 15 gün öncede ben gittim evet asla yumuşak değil başından savar gibi yaptı beni konuşurken konuşmamı yarıda kesti acele acele davrandı bide ben mesai dışı gittim yanii benden sonra bekleyen bile yoktu. Şehir hastanesinde özge hoca çok iyi çok hanımefendi melike savaş çok iyi kıymet hoca iyi birde tubayı öneriyorlar ama ona hiç gitmedim elinizde değiştirme seçeneği varken mutlaka değiştirin derim o tavrı çekmeye mecbur değilsiniz