Rumeysbb Bebeğim doğdu doğacak ben halen her sabah çıkarıyorum bu normal mi sizce halim kalmıyor bazen günde 2 kere oluyor doktora gitmeli miyim ?
Zeynepikranur Rumeysbb ben ilk gebeligimde Doğan’a kurmuştum cnm bi sıkıntı yasamadım hiç endıselenme bi sıkıntı olmaz
Rumeysbb Tufan_aras cuma günü gel dedi doktor onu bekliyorum hiç halim kalmıyor güzelce yemek yiyemiyorum:(
Rumeysbb Zeynepikranur peki o zaman cumaya kadar bekliyorum zaten o zamana kadar sancın olmazsa doktor bakıcaz dedi ya bekleticek 41 e kadar ya da suni sancı hayırlısı olsun hakkımızda