Merhaba 5,5 aylık bebeğim doğduğundan beri mama veriyordum garip bir şekilde yoğurta alerjisi olduğunu fark ettim mamayı az yemeye başladı acıkınca ağlıyo 50/60 cc içiyor çok üzülmeye başladım umarım bunduruö geçicidir acaba önerebilceğiniz içeriği temizkaşık maması var mı acaba