Merhaba. 32. Haftada ayak ödeminiz nasıldı veya nasıl? 20. Haftadan beri ara ara oluyo ama bukadar değildi. Masa bası calısıyorum, ıkı gundurde cok ayakta kaldım misafir va tam dinlenemedim. Bugun daha sabah saatinde devasa şişti ayaklarım. Korka korka bu haftaya geldim. Sizlerin nasıldı