Ball1sf Merhaba günaydın arkadaşlar göğüs ucu için krem ve karın çatlakları için krem öneriniz var mı
ozzlemk Ball1sf çatlaklar da Lierac kullandım ama ne kullandıysam çatlamam kaçınılmazdı maalesef :( göğüs ucu kremi için lansinoh öneriyolar
Slnrcn Ball1sf göğüs ucu için lansinoh önermişti bana aile hekimliğindeki ebe. Gerçekten çok çok iyi geldi ve içeriği doğal olduğu için temizlemeye gerek kalmıyor.
Aslanmommm Çatlak için krem kullanmadım ama kullananlar yine çatladı diyor ben hiç önemsemedim hiç çatlağım yok 🥲
Vildantas ozzlemk lansinoh u bende kullanıyorum çok memnunum lierac kullandım onunla beraber başka yağlarda kullandım catlamadim desteklemek Gerek bide ne yaparsan yap maalesef genetik😥
Ayse344 Kesinlikle Lierac serum ve krem ikisini birlikte her banyo sonrası serumu kullan mutlaka sıfır çatlak ikinci gebeliğim 32 haftalığım