Anonim16 Belki az bir süre ama benim için ömür gibiydi iki yıl .. Bir yandan hamile kalanlar adına çok mutlu olmak bir yandan imrenerek bakmak . Allah biliyor ya hiç hasetlenmedim neden ben de demedim sabır sabır sabır dedim. Annem aradı bir gün hıdrellez varmış dilek dile gül altına göm dedi dedim ne kaybederim ki yapayım dedim eşime rica ettim birlikte birbirimize söylemeden gömdük geçen sene ve kabul oldu daha sonra ona ne dilediğini sordum iki koz evladı diledim dedi ve bende iki kız evladı diledim şaka gibi ve rabbim iki hafta sonra hamile olduğumun haberini nasip etti bana ve ikiz kızlarımız oldu bunu sana anlattım çünkü duanın nerde ne zaman nasıl kabul olacağı belli olmuyor hiçbir anı hiçbir durumu hiçbir fırsatı kaçırma hep dile rabbimden o kimseyi geri çevirmez ben ve benim gibi ben kesin anne olmam diye nice kadınlara evlat nasip oldu ve emin ol sanada olacak ☘️☘️