Eminekrem42 İdrara sıkışık olduğum zaman böyle oluyor karnım.hep sol tarafı sertleşip şişiyor neden olduğunu bilen var mı yada sizde de oluyor mu?
01180322 Eminekrem42 sürekli idrardan değil ama ara ara bebek kndini toplayinca bı taraflarim şişiyor hep . Elleyine taş gibi, biraz ovup hemen wcye gidiyorum
xbebegimx Eminekrem42 ayni durum bnde de oluyor benimki sagda toplaniyor ama doktorum gunde 4_5 kez olmasi normal ddi yoksa bnde korkuyordum🥲
Eminekrem42 xbebegimx sağda olunca erkek derler ya o yüzden sormuştum benim cinsiyet belli değil bi kız bi erkek dediler