Kızlar ne nişan geldi ne su ne ağrı ne sızı. Son zamanlarda eşimin annesi yüzünden çok stresli geçti karnım aşağı bile düşmedi daha bu Çarşamba doktorum çağırdı cumartesi de yatış veririz dedi. Suni ile başlarız doğuma dedi. Nişan dahi gelmemisken suni ile dogubilen oldu mu? Açılma için plates topunda zıplıyorum hurma yiyorum merdiven inip çıkacağım. Umarım normal doğum olur sağlıcakla alırım ama beklemek mantıklı mı kendi sancimi ? Ne bileyim 41 i beklemek riskli dedi benim doktor.