Tugbazdmr Zeyno-123 Zeyno-123 doktorunuz veriyor çalışmaya uygun iseniz sağlık açısından bir probleminiz yoksa, o haftadan sonra isteğiniz an çalışamaz raporu alabiliyorsunuz, 37. De mecburi zaten
Tugbazdmr Zeyno-123 evet 37den sonra çalışamıyorsunuz ama ekstra bir rapora gerek var mı bilmiyorum, ben 32de çalışamaz aldım
Zeyneb_mihrap76 Zeyno-123 zaten en son 37ye kadar çalışabilir aşıyorsunuz sonrası için ekstra rapora ihtiyaç yok otomotikmen 37den sonra çalışamaz sayılıyorsunuz
Mutluemos Ponciks9 eğer yıl içinde 90 gün sigortaniz varsa analık raporu ücreti yıl içinde ki brüt ücretinin 3/2 oranında hesabınıza yatıyor
Ponciks9 Mutluemos Zeyneb_mihrap76 Çalışamaz raporu almazsanız sistem ğcret kesintisi yapıyor bildirim yapmadığınız için kesin tarih zaten çalışabilir raporunda yazıyo ama gene de istiyor
Mutluemos Zeyno-123 iş yerine veriyorsunuz zaten sistemde mevcut gerekli kurumlara düşer diye biliyorum ben sadece iş yerine verdim
Zeyneb_mihrap76 Zeyno-123 doğum raporunuz hastanene onaylı olduğu için rapor sgk sisteme otomatik düşüyor bana öyle dendi