Merhabalar 38+1 gebeyim pazartesi günü sezeryan olucam. Ama doktor sancın başlamış erkende olabilir dedi. Benim bebeğim iri bebek ve kafası büyük doktorlar öyle dedi. Ya yapısal ya da hasta olabilir dedi. Dün kontrole gittim karnının şiş olduğunu söyledi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?